زوميت
فناوري

امروزه ليزر موهاي زائد به يكي از محبوب ترين درمان هاي زيبايي در سراسر جهان تبديل شده است.در كشورمان ايران نيز كلينيك ‌هاي زيبايي از دستگاه ‌هاي مختلفي براي ليزر موهاي زائد مراجعين خود استفاده مي‌ كنند، اما از بين همه آن ها دستگاه ليزر تيتانيوم از بهترين، ايده ‌آل ‌ترين و پرفروش ‌ترين دستگاه ‌هاي ليزر موي زائد موجود در بازار ايران مي باشد.

در دستگاه ليزر تيتانيوم با وجود فناوري ليزر سه طول موج الكس، دايود و اندياگ و تأثير آن بر روي ملانين موجود در پوست، درمان ليزر موهاي زائد براي پوست ‌هاي برنزه و در فصول مختلف سال امكان‌ پذير است. اين دستگاه براي تمامي تيپ هاي رنگ پوستي از 1 تا 6 مناسب است و درمان موهاي زائد با اين دستگاه كاملاً ايمن است.

تنظيمات ليزر تيتانيوم با توجه به وضعيت بيمار از جمله رنگ پوست و موي فرد مشخص مي‌ شود و به همين علت ايمني و تأثيرگذاري درمان با اين دستگاه بسيار بالاست و عوارض و خطرات احتمالي به حداقل ممكن كاهش مي‌ يابد.

 

 

عملكرد دستگاه ليزر تيتانيوم

عملكرد دستگاه Titanium با بسياري از ليزرهاي مشابه موجود در بازار متفاوت است. اين دستگاه با استفاده از تكنولوژي سه بعدي سه نوع طول موج متفاوت ليزر را در يك نقطه جمع كرده و پس از تاباندن به عمق لايه هاي پوست، ريشه موهاي زائد را به بهترين شكل ممكن از بين مي‌ برد.

يكي از طول موج هايي كه در دستگاه تيتانيوم مورد استفاده قرار مي ‌گيرد الكساندرايت با طول موج 755 نانومتر است كه مي تواند موهايي با رنگ روشن را مورد هدف قرار داده و آن ها را از بين ببرد.

طول موج ديگر استفاده شده در اين دستگاه، دايود با طول موج 810 نانومتر است كه ريشه‌ هاي عميق مو را هدف قرار مي‌ دهد و براي پوست‌ هاي تيره بيشتر كاربرد دارد.

طول موج سومي كه در دستگاه تعبيه شده، اندياگ با طول موج 1064 نانومتر است كه نسبت به دو طول موج قبلي ورود پرنفوذتري به سطح پوست را دارد و درماني ايده‌ آل براي موهاي گرفتار شده زير پوست است. ليزر اندياگ به ‌خوبي از لايه ‌هاي سطحي پوست عبور كرده مستقيماً و كاملاً اختصاصي به رنگدانه فوليكول‌ هاي مو مي‌ رسد. بنابراين خطر سوختگي لايه سطحي پوست در افراد برنزه به شدت كاهش مي يابد.

نحوه كار دستگاه Titanium به اين صورت است كه همزمان با حركت سر ليزر به آرامي روي پوست ناحيه مورد نظر نيز گرم مي شود. ناحيه گرم شده توسط پالس هاي ملايم انرژي ليزر كه به فوليكول مو نفوذ مي كند، موجب از بين رفتن موهاي زائد مي شود. فوليكول ها به دليل آنكه انرژي ليزر را جذب مي كنند، از بين رفته و ديگر قادر به توليد موي جديد نخواهند بود.

 

ويژگي ‌هاي دستگاه ليزر تيتانيوم

دستگاه تيتانيوم با داشتن ويژگي ‌هاي برتر به يكي از پرفروش ترين دستگاه هاي ليزر موجود در بازار تبديل شده است. از قابليت ها و ويژگي هاي آن مي توان به استفاده از تكنولوژي سه طول موج تركيبي، نداشتن مواد مصرفي خاص، مناسب بودن براي تيپ هاي پوستي ۱ تا ۶، صفحه نمايش بزرگ و مواردي از اين قبيل را اشاره كرد. در ادامه به ساير ويژگي‌ هاي دستگاه Titanium اشاره مي كنيم:

• امنيت دستگاه ليزر تيتانيوم

دستگاه Titanium كاملأ ايمن و مطمئن است و ليزر موهاي زائد با استفاده از اين دستگاه يك درمان بي خطر براي از بين بردن موهاي زائد بدن است. دستگاه تيتانيوم هيچ گونه عارضه پوستي را براي بيمار ايجاد نمي كند، فقط ممكن است كمي قرمزي روي پوست ايجاد شود كه بعد از چند دقيقه يا چند ساعت از بين خواهد رفت. اما با اين وجود توصيه مي كنيم پس از خريد دستگاه ليزر تيتانيوم بايد توسط يك متخصص خبره، آموزش هاي لازم ديده شود تا عوارض جانبي ناخواسته اي پس از درمان ايجاد نشود.

• درمان انواع تيپ‌ هاي پوستي

دستگاه تيتانيوم با تركيب سه طول ‌موج ليزر مختلف، امكان درمان ‌هاي اختصاصي را بر روي انواع پوست و در شرايط مختلف فراهم كرده است. كانديد خاصي براي استفاده از اين دستگاه وجود ندارد و هم آقايان هم خانم ها مي توانند از اين دستگاه براي حذف موهاي زائد بدن خود استفاده نمايند. فقط با توجه به نوع پوست ممكن است تعداد جلسات افراد با يكديگر متفاوت باشد.


بيشتر بخوانيد: دستگاه تيتانيوم

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۱۸:۱۹ ] [ mehdi ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی