زوميت
فناوري

آموزش تزريق ژل فيلر در زمان تزريق مرحله اول آموزش تزريق ژل ) قبل از معالجه ، بايد سابقه پزشكي بيمار به دست آيد و بيمار بايد از علائم ، موارد منع مصرف ، هشدارها ، اقدامات احتياطي ، پاسخهاي درماني ، واكنشهاي منفي و روش تجويز به طور كامل تأييد شود. كمبودهاي بافت نرم بيمار بايد با توجه به علت ، فاصله پذيري ، استرس در محل و عمق ضايعه مشخص گردد. بسته به نوع پوست ، بهترين نتيجه حاصل مي شود كه نقص به راحتي قابل تشخيص باشد و با دستكاري دستي (كشش) پوست مي توان تصحيح آن را انجام داد. مرحله دوم آموزش تزريق ژل ) پس از اطمينان از اينكه منطقه محل درمان را با آب و صابون كاملاً شستشو داده است ، ناحيه بايد با الكل يا مواد ضد عفوني كننده ديگر ضدعفوني شود. قبل از تزريق ، سرنگ را فشار دهيد تا ژل از سوزن بيرون بيايد. مرحله سوم آموزش تزريق ژل ) پس از تزريق مقدار كمي از مواد به بيمار ، ۳ ثانيه كامل صبر كنيد تا ليدوكائين قبل از شروع بقيه تزريق اثر بگذارد. نكته آموزش تزريق ژل ) تكنيك تزريق ممكن است با توجه به زاويه و جهت تزريق ، عمق تزريق و مقدار تجويز شده متفاوت باشد. براي دستيابي به نتايج بهينه از يك روش نخ خطي ، تزريق سوراخ پي در پي يا تركيبي از دو روش استفاده شود. تزريق فيلر خيلي سطحي ممكن است منجر به ايجاد توده هاي قابل مشاهده و يا تغيير رنگ شود. مرحله چهارم آموزش تزريق ژل ) فيلر را با فشار صاف به سرنگ تزريق كنيد و سوزن را به آرامي به عقب بكشيد. چين و چروك بايد تا پايان تزريق برداشته و از بين برود. مهم است كه تزريق دقيقاً قبل از كشيدن سوزن از پوست متوقف شود تا از نشت ژل يا از بين رفتن زياد سطحي در پوست جلوگيري شود. توجه : اگر سوزن مسدود شده يا گير كرده است ، فشار بر روي سرنگ را زياد نكنيد. در عوض ، تزريق را متوقف كرده و سوزن را تعويض كنيد. نكته آموزشي تزريق ژل : حجم كل معمولي براي دستيابي به تصحيح بهينه چين و چروك هاي صورت متوسط تا شديد و چين هاي بيني ، ۱٫۶ ميلي ليتر در هر محل درمان است. حجم معمولي براي دستيابي به تصحيح مطلوب براي تكرار و ترميم ، ۰٫۷ ميلي ليتر در هر محل درمان است.




توجه : در صورت رنگ پريدگي ، بلافاصله تزريق بايد متوقف شده و ناحيه ماساژ داده شود تا به رنگ طبيعي برگردد. مرحله پنجم آموزش تزريق ژل ) پس از اتمام تزريق ، محل درمان بايد به آرامي ماساژ داده شود تا مطابق با محوطه بافتهاي اطراف باشد. توجه : در مورد بيماراني كه تورم موضعي دارند ، ميزان ترميم در بعضي مواقع در زمان تزريق اصلي دشوار است. در اين موارد بهتر است بعد از ۱ تا ۲ هفته مراجعه كننده را به جلسه ترميمي دعوت كنيد. مرحله ششم آموزش تزريق ژل ) بيماران ممكن است عكس العمل هاي تزريق خفيف تا متوسط داشته باشند ، كه بطور معمول طي چند روز برطرف مي شوند. اگر ناحيه تحت درمان بلافاصله پس از تزريق متورم شود ، مي توان يك بسته يخ را براي مدت كوتاهي در محل قرار داد. توجه : پس از درمان اوليه ، ممكن است يك جلسه ترميم (از ۱ تا ۲ هفته بعد) براي دستيابي به سطح مطلوب تصحيح لازم باشد. اگر چين و چروك به جلسات ترميم بيشتري نياز داشته باشد ، بايد همان روش را تكرار كنيد تا نتيجه رضايت بخش حاصل شود. نياز به يك جلسه ترميم ممكن است از بيمار به بيمار ديگر متفاوت باشد و به عوامل مختلفي از جمله شدت چين و چروك ، خاصيت ارتجاعي پوست و ضخامت پوستي در محل درمان بستگي دارد. مرحله هفتگ آموزش تزريق ژل ) پزشك بايد به بيمار اعلام كند تا هر گونه شواهدي از مشكلات احتمالي مرتبط با استفاده از ژل را به سرعت به او گزارش دهد.

معرفي كارگاه آموزش ليفت با نخ ليفت با نخ يكي از پيشرفته ترين تكنيك هاي جوان سازي پوست و رفع چين و چروك پوستي خصوصا در ناحيه صورت است. در اين روش با استفاده از نخ هايي كه در زير پوست قرار مي گيرند، بخش هاي چروك خورده به بالا كشيده مي شوند تا ظاهر مناسب تري داشته باشند. توجه داشته باشيد كه اين دوره مخصوص پزشكان و پيراپزشكان است و پزشكان شركت كننده در دوره به صورت تئوري و عملي به صورت كامل با تكنيك هاي مربوط به ليفت با نخ آشنا خواهند شد.




مدرك بين المللي مورد تأييد آكادمي Biocare همانند ساير كارگاه هاي آموزشي گروه پزشكي پاسارگاد، كارگاه آموزش ليفت با نخ نيز توسط مدرسين و پزشكان آموزش ديده و مورد تأييد آكادمي بيوكر تدريس مي شود. لذا به شركت كنندگان در اين دوره گواهي بين المللي مورد تأييد و قابل استعلام ارائه خواهد شد. براي بوتاكس هاي 100 واحدي براي سه نفر : برخي از پزشكان مي گويند به طور متوسط 10 تا 30 واحد به پيشاني تزريق مي كنند. آلرگان ، توليد كننده محصولات پزشكي بوتاكس ، دوز 4 واحد در هر 5 محل روي پيشاني را پيشنهاد مي كند كه در مجموع 20 واحد است. پزشك ممكن است در ابتدا با دوز كم واحد در هر تزريق شروع كند. آنها به شما چند هفته ، معمولاً 1 تا 2 فرصت مي دهند تا ببينند كه اين دوز براي شما چگونه كار مي كند. سپس ممكن است چند واحد اضافي دريافت كنيد. از آنجا ، پزشك شما در مورد تعداد واحدهاي مورد نياز شما در بازديدهاي بعدي ايده خواهد داشت. به طور كلي ، تزريق بوتاكس تقريباً 3 تا 4 ماه از يكديگر فاصله دارد. هنگامي كه براي اولين بار آمپول دريافت مي كنيد ، نتايج درمان ممكن است به مدت طولاني ادامه نداشته باشد. ممكن است متوجه شويد كه بايد 2 تا 3 ماه پس از اولين درمان به پزشك خود مراجعه كنيد.




بوتاكس در كجاي پيشاني مجاز است؟ FDA فقط برخي از محل هاي پيشاني را براي تزريق بوتاكس تأييد كرده است. اينها شامل خطوط افقي در سراسر پيشاني و همچنين گلابلا (خطوط موازي بين ابرو شما) است. حتي اگر آنها تأييد شده باشند ، اما درمان ها هنوز احتياط مي كنند. استفاده بيش از حد از بوتاكس در پيشاني مي تواند عوارض جانبي ايجاد كند. آموزش تزريق بوتاكس FDA فقط براي خطوط پيشاني ، خطوط گلابلا و خطوط جانبي جانبي اطراف چشم (“خطوط پنجه كلاغي”) تأييد مي شود. تزريق براي خطوط جانبي كانال ممكن است در مجموع تا 20 واحد باشد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۶:۳۲ ] [ mehdi ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی