زوميت
فناوري

حتما كلمه بتن را شنيده ايد، بتن از ابتداي شروع كار در تمامي مصالح ساختماني مورد استفاده قرار گرفته است و حتي در حال حاضر ديوارپوش بتني دكوراتيو جاي خود را در مقوله دكوراسيون داخلي دارد. اين كار را آسان مي كند، مي توان آن را روي ديوار در داخل و خارج نصب كرد.
ديوار هميشه دو فضا را از هم جدا كرده است. علاوه بر اين، به عنوان يك نماد پوششي، علاوه بر نقش تقسيم كننده، اكنون ساختاري است كه به گفته طراحان مي توانيم آن را به انواع محصولات متصل كنيم. از نظر معماري ديوار بايد پارتيشن، عايق حرارت و صدا و صوت باشد، همچنين براي بهره گيري از نور طبيعي مي توان از محصولات مختلف و آرايه هاي داخلي ساختمان استفاده كرد كه يكي از اين مصالح عالي ديوارپوش بتن است. .

ديوارپوش بتني و دليل خريد آن

همانطور كه مي دانيد ديوار به عنوان پوششي براي فضاهاي داخلي مورد استفاده قرار مي گيرد و با بررسي ويژگي هاي هر ديوار مي توان لوازم يا دكورهاي خاصي را ارائه داد، پارامترهاي موثري كه طراحان ما به آن توجه خواهند كرد، ميزان شلوغي ديوار، ميزان تردد در فضا، ميزان عايق صوتي و عايق حرارتي، استفاده از ديوار براي منزل يا محل كار و ...سبك هاي مختلف بتن اكسپوز
بتن با سوراخ هاي معمولي (چهار سوراخ در اندازه هاي مختلف)
بتن هاي سه بعدي ستاره اي
بتن هاي سه بعدي الماس
بتن هاي لوزي سه بعدي
البته تا زماني كه اين مقاله را مطالعه كرديد، تيم طراحي ما بايد بتن اكسپوز را با فرمت هاي ديگر ساخته باشد، در اين مورد بايد با مادر تماس بگيريد تا فايل هاي pdf را در اختيار شما قرار دهيم.

 

نحوه ساخت ديوارپوش بتني

مدل هايي كه در اختيار شما عزيزان قرار مي دهيم قبلا در كارگاه توليدي ما توليد شده و در ابعاد 40*40 و 50*90 و همچنين سايزهاي مختلف با توجه به سبك طراحي معماران محترم در اختيار شما قرار گرفته است.همچنين مشتريان محترم طعم، ما آنها را به دوستان. اما در برخي موارد بسته به حجم پروژه، همكاران من در راس پروژه در كارگاه حاضر مي شوند و سعي مي كنند اندازه هاي مورد نظر شما را در ابعاد مختلف توليد كنند، به گونه اي كه در برخي موارد بتوانيم با سايزهاي تا 100*120 و حتي بيشتر مشتريان عزيز و البته با توجه به سايز پروژه شروع به توليد كنيم.

با خريد از ما، دلالان را به طور كامل قطع كرده ايد و با يك خريد مطمئن و آسان، مطمئن هستيد كه از خود سرويس خريد كرده ايد.شما مي توانيد 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته از طريق تلفن در تماس باشيد و ما را خدمتگزار خود بدانيد.

همچنين با مراجعه به قسمت كاتالوگ ها و فايل هاي تصويري سايت مي توانيد به راحتي فايل هاي تصويري را مشاهده و انتخاب و سفارش دهيد تا كارشناسان ما در اسرع وقت به محل پروژه شما اعزام شوند و بحث هاي نهايي و طراحي پروژه انجام شود. و تحويل.

روكش ديوار بتني
تزيين داخل ساختمان و تزيين ديوار ترمو وال يك پوسته تزييني است كه نمادي از سليقه صاحب خانه براي همه است. روند تغييرات و به روز رساني در سال هاي اخير در بخش دكوراسيون داخلي بسيار افزايش يافته است و بسياري از شركت ها مانند ما تقريبا هر 6 ماه يك بار يك محصول جديد را به بازار معرفي مي كنند. اكنون به معرفي ديوار بتني و ارائه پروژه هاي بتني از صفر تا صد مي پردازيم.

چرا ديوارپوش بتني؟
به عنوان يك معمار مي خواهم به شما بگويم كه تا چند سال پيش ما اين ديوارپوش ها را براي گاراژها، مغازه ها و انبارهاي قديمي توصيه مي كرديم، همچنين سبك جديدي براي سقف هاي كاذب وجود دارد كه نصب آن كمي متفاوت است، اما امروزه به دليل تغييراتي كه در اين كاشي ها ايجاد شده است و در اندازه هاي مختلفي مانند 40*40، 50*50، 50*90 و سايزهاي ديگر وجود دارد. مي بينيد وجود دارد.قيمت هر يك از كاشي ها با توجه به تعداد و اندازه مي تواند تغيير كند، معمولاً قيمت ها با توجه به متر مربع و با توجه به اينكه طراحان پروژه شما را چگونه تصور كرده اند و اينكه آيا در نماي داخلي ضروري است يا هدف تعيين مي شود. خارجي. اما از آنجايي كه تيم ما كارگاه توليد خود را دارد، شما همه واسطه ها را حذف خواهيد كرد و مستقيماً از سازنده خريد مي كنيد.

قيمت ها بسته به سايز و تعداد از حدود 60 هزار تومان شروع مي شود تا حدود 450 هزار تومان اما مطمئن باشيد كه قيمت خريد اين محصول توجيه اقتصادي دارد و ظاهري زيبا و شيك به ديوار مي دهد.

هر زمان كه بخواهيد خانه خود را با روكش بتني تزئين كنيد آذران دكور آماده خدمت رساني به شما مي باشد.

 

ديوارپوش بتني آذران پلاستيك

آخرين كلمه در مورد بتن اكسپوز
امروزه استفاده از ديوارپوش هاي بتني و ماربل شيت كاملا متداول شده و در تمام نقاط ايران قابل استفاده است. قابل نصب در داخل و خارج ساختمان مي توانيد در داخل منازل، بيرون، اطراف شومينه، استخر و سونا، بالكن و پاسيو در گروه هاي صنعتي و تجاري نصب كنيد.كاشي هاي بتني سه بعدي و كاشي هاي تخت سوراخ دار از جمله متريالي است كه در خدمت شما هستيم و بنا به هر سليقه اي كاتالوگ محصولات را از طريق فضاي مجازي به شما ارائه مي كنيم. بتن اكسپوز جزو سنگ هاي تزئيني با ارزش و در بين سنگ هاي آنتيك طبقه بندي خواهد شد. در اين صورت حتي بدون رنگ آميزي هم ظاهر خوبي دارد. در نماي بيروني ساختمان، سادگي و يكنواختي بتن، نماي جلوي ساختمان را مانند تصاويري كه مشاهده مي كنيد، تغيير خواهد داد.

ديوارپوش بتني آذران پلاستيك
نماي ساختمان به دليل تاثير باد و باران و آفتاب نمي تواند هيچ محصولي را نصب كند معمولا سنگ نصب مي شود اما اكنون با توجه به مصالح بتني و كاشي هاي سه بعدي به زودي متوجه شده و بتن اكسپوز كاملا مناسب است.سنگ هم از نظر زيبايي و هم از نظر اقتصادي كاملا پر شده است، بنابراين اگر در نظر بگيريم كه با يك سوم هزينه سنگ خارجي، مي توانيد نماي بيروني را نيز بتن ريزي كنيد كه قطعا ظاهر بسيار جذابي خواهد داشت.

در اين بين با تكيه بر معماران ما و تنوع محصولاتي كه به شما معرفي خواهند كرد، قطعا جلوه زيباتري به خانه و محيط كار خود خواهيد داد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ] [ ۰۴:۰۲:۰۸ ] [ mehdi ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی